Растрова графіка - є частиною комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень. Растрове зображення є масивом кольорових точок (пікселів). Обробка растрової графіки здійснюється растровими графічними редакторами.
(тоб то кажучи, робота з відображенням кольорових пікселів)
Векторна графіка - створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами.
(В програмі Paint є така штука, думаю розберешся)
Кольорова графіка - вид образотворчого мистецтва, для якого характерна перевага ліній і штрихів, використання контрастів білого та чорного та менше, ніж у живописі, використання кольору. Твори можуть мати як монохромну, так і поліхромну гаму.
(Більше працює як на RGB або інший системах кольорів. Від яких створює свії кольори (відтінки))
3D графіка - розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів.
Растрова графіка - є частиною комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень. Растрове зображення є масивом кольорових точок (пікселів). Обробка растрової графіки здійснюється растровими графічними редакторами.
(тоб то кажучи, робота з відображенням кольорових пікселів)
Векторна графіка - створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами.
(В програмі Paint є така штука, думаю розберешся)
Кольорова графіка - вид образотворчого мистецтва, для якого характерна перевага ліній і штрихів, використання контрастів білого та чорного та менше, ніж у живописі, використання кольору. Твори можуть мати як монохромну, так і поліхромну гаму.
(Більше працює як на RGB або інший системах кольорів. Від яких створює свії кольори (відтінки))
3D графіка - розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів.
(ну тут вже кожна 3d гра є прикладом.)